6 sierpnia 2014

Start



Witam was serdecznie na moim blogu graficznym Najpiękniejszy świat - Świat grafiki. Będziecie mogli zobaczyć moje prace oraz dodatki graficzne. Pomysł na stworzenie bloga przyszedł mi niespodziewanie, chciałam mieć coś swojego gdyż wcześniej moje prace zamieszczałam na Wyspę Twórczości  tam też możecie zobaczyć inne moje prace. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło do grona grafików, liczę na szczere opinię do moich prac. Na dzisiaj mam dla was 3 nagłówki, 2 sygnatury i plik PSD. Mam nadzieję, że wam się spodoba :) 
Nie zanudzam, zapraszam do oglądania. Aha, bym zapomniała, przed pobraniem czegokolwiek zapraszam do zapoznania się z Regulaminem.


NAGŁÓWKI

http://funkyimg.com/i/JQus.jpg
http://funkyimg.com/i/JQur.jpg
http://funkyimg.com/i/JQut.jpg


SYGNATURY


KOLORYZACJA

 Kliknij na obrazek aby pobrać.



Aby zobaczyć podgląd nagłówka wystarczy kliknąć na miniaturkę. 

4 komentarze:

  1. Blog przyjęty do spisu, ale proszę o podanie innej nazwy - ta jest za długa i niestety wygląda nieestetycznie w kolumnie. O nowej nazwie proszę mnie poinformować pod najnowszym postem.

    Katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się szablon główny te kolory mnie czarują.
    Co do dodatków 1 ("witająca") sygnatura śliczna i 3 nagłówek pięknu.
    Jeżeli mogę coś poradzić to powinnaś dodawać trochę więcej tekstur bo trochę pracę wyglądał pusto.
    Życzę wytrwałości w grafice i popularnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za taki miły komentarz, bardzo motywują. Co do tekstur, fakt prawie w ogóle ich nie dałam, ale staram się stworzyć taki swój styl więc troszeczkę kombinuję, ale dziękuje za radę to bardzo ważne. :D

      Usuń
  3. Jak tu ślicznie :) Szablon główny jest idealny, szkoda tylko, że nie wymazałaś lekko tekstury na twarzy modelki. Trzeci i pierwszy nagłówek jest przecudowny - drugi nie ma podlinkowania :( Co do sygnatur faktycznie, tak jak napisała Orbitka, przydałoby się więcej stocków lub tekstur, jak kto woli.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy