21 września 2014

Do I wanna know

 (c) mind-daze
Witajcie.
Zauważyłam, że blog zaczyna się rozkręcać co bardzo mnie cieszy. A najbardziej cieszą mnie wasze komentarze, dziękuje bardzo. U mnie w szkole nie jest za ciekawie, denerwuje mnie ciągła zmiana planu lekcji, a najgorsze nie powiadomienie nas o tym, robi się to żenujące -,- Ale mniejsza o to, znowu napadł mnie brak weny i już z góry przepraszam te osoby, które zamawiały u mnie szablony - Mogą nie być za ciekawe :c Chyba znowu trzeba zrobić sobie kilka dni przerwy od robienia grafiki. Co ma dzisiaj dla was, dwa nagłówki i dwie sygnatury dlaczego tak mało, bo bardziej skupiłam się na zamówieniach niż na samych pracach, ale spokojnie postaram się nadrobić w następnym poście :D

NAGŁÓWKI

http://funkyimg.com/i/KJ6B.png

http://funkyimg.com/i/KJ6D.png


SYGNATURY


 

ZAMÓWIENIA

 Szablon dla Diany
 
http://youwakeup.deviantart.com/art/Zamowienie-dla-Diana-483605002?ga_submit_new=10%253A1411258746

Szablon dla Peerless
http://youwakeup.deviantart.com/art/Zamowienie-dla-peerless-483605748?ga_submit_new=10%253A1411258984

Szablon dla Niny Evans
http://youwakeup.deviantart.com/art/Zamowienie-dla-Nina-Evans-483605532?ga_submit_new=10%253A1411258911

Szablon dla Martuś
http://youwakeup.deviantart.com/art/Zamowienie-dla-Martus-483605282?ga_submit_new=10%253A1411258834&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1

 Aby porać szablon należy nacisnąć po prawej stronie przycisk "DOWNLOAD"
 Przyjmę tylko jedno zamówienie

21 komentarzy:

  1. witam witam :) ooo tak widac że uwielbiasz Toma ^_^ Świetne sygnaturki, a pierwszy nagłówek z Tomem wygrywa wszystko *_*. Na prawdę jestem pod wrażeniem i będę tutaj bardzo często zaglądała!. Zamówienia naprawdę ci wyszły. Zwłaszcza to ostatnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, te sygnatury wyszły naprawdę boskie! Masz niesamowity styl i talent, oby tak dalej. Najbardziej podoba mi się druga sygnatura, ale pierwsza też jest boska, ogólnie obie prześliczne <3 Szablony wszystkie mi się podobają, CSS jak i grafika powala. Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że sygnaturki wyszły naprawdę bosko. Masz talent dziewczyno! Podziwiam Cię, ale o tym już pewnie dobrze wiesz... Oczywiście szablon mi się nieziemsko podoba, ale niestety nie mam możliwości by go wgrać. Jeśli mogłabyś skontaktować się ze mną w ej sprawie przez GG, byłabym bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam. Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, zgadzam się z poprzednimi komentarzami, sygnaturki są świetne. :) Mimo wszystko najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne kolorystycznie sygnaturki. A nagłówki to już kompletnie zapierają dech. Mój faworyt to zdecydowanie praca z Beyonce. Wygląda tak magicznie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Jedna dziewczyna poleciła mi Ciebie i chciałabym zamówić nagłówek. Rozmiar 1400x1000 z Luke'iem Hemmingsem. Najlepiej ciemna kolorystyka :) I napis "I will love you till the end" Jak coś to napisz do mnie kellisplay@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję zamówienie i zrobię go z przyjemnością :D

      Usuń
  7. Bardzo mi się wszystko podoba. Wszystkie szablony i mój szablon też. Bardzo dziękuje, że mi go zrobiłaś. Jedynie co mi nie pasuje to, to że w tym szablonie nie widać jakby Ariana i Zayn byli razem, a Harry robił wszystko aby ich rozdzielił.. to jest raczej wszystko co mi nie pasuje :) Jeżeli chcesz to możesz go poprawić, jeżeli nie to trudno :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh i fakt też jest taki, że nie lubię jakby takich układów szablonu.. Cóż trudno to wyjaśnić, ale nie lubię kiedy ten szablon to zdjęcie..

      Usuń
    2. Moja droga, z tej strony Evelyn.
      Chce Ci przypomnieć, że to, że taki zrobiłam nagłówek jest Twoją propozycją. Sama napisałaś mi to w komentarzu, więc zrobiłam tak jak chciałaś to po raz. Po dwa napisałaś, że układ szablonu pozostawiasz w moich rękach, więc nie określiłaś się dokładnie o jaki Ci chodzi. Ja telepatką nie jestem, więc zamiast pisać swoje pomysły, a potem stwierdzać że Ci się nie podoba, najpierw przemyśl dokładnie jak to ma wyglądać, jaki układ, i dopiero składaj zamówienie.

      Poniżej cytuje Twoje zamówienie, by nie było, że coś wymyślam:
      "Więc szablon ma być z Arianą Grande, Harry'm Styles'em i Zayn'em Malik'iem.
      Myślałam o czymś jakby Ariana i Zayn blisko siebie, a Harry między nimi.
      Kolorystyka raczej ciemna :)
      Układ: Zostawiam to w Twoich ręcach :)"

      Przypominam, Ariana i Zayn są blisko siebie, między nimi jest Harry. To chciałaś, to jest. Kolorystyka ciemna? Jest. Układ? Nieokreślony. Więc może określ się dokładnie, a nie...
      Dlatego właśnie nie lubie niekonkretnych zamówień, nigdy nie wiem co dokładnie komu się podoba. Jasnowidzem nie jestem, czytać w myślach też nie potrafię.. Przykro mi.

      Usuń
    3. Okej, rozumiem. Przepraszam, że nie pomyślałam że możesz zrobić ten układ..
      Ale chciałam żeby Zayn i Ariana wyglądali jakbym coś pomiędzy niby było albo żeby to jakoś wyglądało że razem, a to wygląda jak trzy zdjęcia osadzone tak sobie..
      Po prostu :)

      Usuń
    4. Dobrze, ale wytłumacz mi, jak to mogło by to wyglądać? Przecież jest coś pomiędzy nimi, właśnie Harry... Cudotwórcą nie jestem, przykro mi :c

      Usuń
  8. hej, jak mam wstawic szablon na bloga??
    klikam na download i mi sie pobiera, tylko ta ikonka jest jakas dziwna, i jak go dodaje to mi pisze ze jest cos niepoprawnego z kodem xml czy cos w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę tutaj masz link: http://hostuje.net/file.php?id=09d0c252dd5b41b794b74f864e11396a do swojego szablonu, powinnaś mieć Winrar, aby rozpakować plik. W folderze są instrukcje jak wgrać szablon na bloga, więc wszystko jest napisane :)

      Usuń
    2. kurcze, ja chyba nie mam tego Winrar'a

      Usuń
  9. To musisz go pobrać i zainstalować. Ten program jest darmowy więc bez problemu możesz go pobrać. W tedy będziesz mogła go normalnie wgrać szablon z folderu. :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy