7 września 2014

Say Geronimo

Witajcie moi drodzy.
Na początku chciałam podziękować za wasze miłe jak i motywujące komentarze to na prawdę dla mnie bardzo ważne. Co u mnie słychać? Nic ciekawego jutro czekają mnie dziewięć godzin lekcyjnych, jakoś przeżyję. A jak tam u was, jak czas mija? Co dzisiaj przygotowałam, trzy nagłówki, trzy sygnatury, zamówienie no i moją pierwszą w życiu instrukcję na nagłówek. Mam nadzieje, że wam się spodoba.



NAGŁÓWKI



SYGNATURY


INSTRUKCJA


kliknij na obrazek by porać materiały



ZAMÓWIONY SZABLON


Aby pobrać szablon należy nacisnąć po prawej stronie przycisk "DOWNLOAD"

Przyjmę dwa zamówienia 

17 komentarzy:

  1. Na początku chciałabym Ci przepisać, że wszystkie Twoje dzieła są po prostu przecudowne i nic w świecie tego nie zmieni.

    I Want You Back
    Jak już wiesz chciałabym złożyć zamówienie na szablon
    adres: gdzies-tam-isnieje-magia-muzyki.blogpot.com
    opis: postacie: Piotr Cugowski, Wojciech Cugowski, Michael Jackson. kolorystyka: tu pozostawiam Ci wolną rękę (wiesz, że lubię ciemne szablony :)) rozmiar: taki, jak zawsze. Ty już się na tym najlepiej znasz.
    Układ: Masz wolną rękę.
    Kontakt: GG
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie.
    Pozdram. Martuś.
    PS: Napis na nagłówku może być fragmentem piosenki Jacksona, Braci, czy kooś tam innego. Jakbyś mogła to ze mną skonsultować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłam zamówienie i dziękuje bardzo za miłe słowa :D

      Usuń
  2. Szablon jest idealny! Genialny i fenomenalny. Dziękuję Ci z całego serca. Wieczorem pojawi się na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Wow. Wow.
    Pierwszy nagłówek mnie powalił.
    Sygnatura z Lokim to coś pięknego.
    W ogóle to wszystko w notce jest idealne. Nowy szablon zachwyca mnie spokojem w kolorach. Nie wiem, gdzie się chowałaś, ale dobrze, że ujawniłaś swój talent! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuje z całego serca za taki komentarz. Nawet nie wiesz ile dla mnie taki znaczy, a zarazem motywuje. Fajnie, że podoba Ci się szablon główny. Ehehe, jeszcze raz bardzo dziękuje :D

      Usuń
  4. Prawdę mówiąc wszystko jest piękne. Masz talent i rozszerzaj go, bo warto. ^^ Fajnie, że postanowiłaś założyć swój blog graficzny, życzę powodzenia, dużo weny i chęci.
    Pozdrawiam!
    ~Hope^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    I Want You Back.
    Adres: http://harry-styles-story-fearsome.blogspot.com/
    Nick Zamawiającego: Diana..
    Więc szablon ma być z Arianą Grande, Harry'm Styles'em i Zayn'em Malik'iem.
    Myślałam o czymś jakby Ariana i Zayn blisko siebie, a Harry między nimi.
    Kolorystyka raczej ciemna :)
    Układ: Zostawiam to w Twoich ręcach :)
    Kontakt: szmineczka123@wp.pl
    Z góry dziękuje za wykonanie szablonu :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam o napisie! :/
      Napis: You Make Me Want To Be A Better Me.. i całkiem spory napis FEARSOME. Możesz podać swój tt czy link do bloga :) x

      Usuń
    2. Oczywiście, przyjmuje zamówienie :D

      Usuń
  6. Jejku, jakie to wszystko jest piękne *O*
    Przyszłam w poszukiwaniu sygnaturki do swojego postu... ale chyba skończy się tym, że wezmę dwie ;_;
    Więc - Cherry Bomb - pobieram jedną sygnaturkę z tego postu i jedną z poprzedniego do nowej notki na imaginaria-luba.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam Ci na początku napisać, że masz niezwykły talent!

    I want You Back
    Adres : http://fanfic-amoreproibito.blogspot.com
    Nick zamawiającego - peerless
    Opis : Demi Lovato, Zayn Malik (Szablon)
    Kolorystyka : Najlepiej ciemne, bo fanfic ma być typowo "Dark".
    Uklad: Pozostawiam w Twoich rękach :)
    Kontakt : twitter/chlebsoon lub wikus459@wp.pl
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zrobić tylko dwa szablony, no ale zrobię nie ma problemu zasady można zawszę złamać :D Więc możesz być spokojna, szablon z przyjemnością zrobię :P

      Usuń
  8. Hasło: I Want You Back
    Adres: http://invincible-hemmings.blogspot.com/
    Nick: Nina Evans
    Opis: Prosiłabym o szablon z Lukiem Hemmingsem, w tle jakaś broń, kajdanki, papierosy, narkotyki, itp.
    Kolorystyka: ciemna, granat czerń
    Rozmiar nagłówka: nie rozumiem zbytnio o co chodzi z tym, ale możesz dobrać sama, tak aby nie był za duży ani za maly
    Układ: kolumna z gadżetami po prawej stronie
    Kontakt: podaje Twittera: @malikowa_27

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wcześniej miałam zrobić tylko dwa zamówienia, ale nie będę taka i zrobię zamówienie i to z przyjemnością :3 Więc można być spokojnym.

      Usuń
  9. Hej :) Właśnie trafiłam na tego bloga i muszę Ci powiedziec, że naprawdę jestem pod wrażeniem ! Robisz prześliczne, wyjątkowe prace. Bardzo fajne kolorystycznie, są one pomysłowe i bardzo przyciągają uwagę ^_^ + znalazłam kogoś kto jak mi się wydaje lubi Toma Hiddleston'a co mnie niezwykle cieszy. Z tego postu najbardziej podoba mi się pierwsza sygnaturka z Tomem oraz 1 i 3 nagłówek. Będę tutaj często wpadała ^_^ Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, nie wiem co mam powiedzieć. To bardzo miłe i motywujące słowa, przez które wiem dla kogo tworzę :D Oczywiście, że lubię Toma, a wręcz uwielbiam więc bardzo mnie to cieszy, że spotkałam następną osobę, która lubi tego samego idola co ja ^-^ Oczywiście na pewno wpadnę :D

      Usuń

Obserwatorzy