16 października 2014

I'm every woman


 
Witajcie! 
Spotykamy się na miesiącu tematycznym tematem przewodnim były - Kobiety. Ciekawy temat nie powiem, czy jestem zadowolona ze swoich prac? Tak pół na pół. W ogóle nie chciało mi się nic robić w programie, wszystko było dla mnie brzydkie i chaotyczne, no ale w końcu musiałam coś zrobić. Mam dla was 8 iconek, 4 nagłówki i 3 sygnatury. Jak można zauważyć jest nowy główny, tamten mi się już znudził więc jest taki, a nie inny mam nadzieje, że się podoba :D 
 
NAGŁÓWKI  


http://funkyimg.com/i/N826.png   http://funkyimg.com/i/N827.png 

http://funkyimg.com/i/N829.png   http://funkyimg.com/i/N828.png
  

ICONY

     

       


 SYGNATURY





~ INFORMACJA DLA ZAMAWIAJĄCYCH ~
 Wybaczcie, że nie zrobiłam dla was zamówionych szablonów oraz zamówionego nagłówka, spokojnie zamówienia zrealizuje ale tak byłam pochłonięta pracami na post, że nie mogłam zrobić wszystkiego naraz, mam nadzieje że zrozumiecie. Wszytko pojawi się w następnym poście, który ukażę się tak 23 lub 25 października :)

Pod tym postem nie przyjmuję żadnych zamówień. 

6 komentarzy:

  1. Po pierwsze świetny główny
    Po drugie nagłówki pierwszy nie za bardzo mi się podoba (stylistycznie super) ale nie przemawia do mnie, co do reszty są świetne!
    No i sygnaturki są też niezłe

    OdpowiedzUsuń
  2. No hej, hej! ;3
    Po pierwszy świetny główny! :) Po drugie, cudowne nagłówki, najlepszy jest ten pierwszy i drugi. Pierwsza linijka! Cudowne! Ikony są ładne, a najładniejsza ikona jest ta z Amandą ostatnia! Sygnaturki są ładne. ;)
    Co do szablonu to poczekam do tego 23 lub 25! Bardzo się cieszę się, że to właśnie TY wykonasz moje zamówienie. Już doczekać się nie mogę! :) :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam Twoje prace, za każdym razem rozpływam się nad nimi. Aż mam ochotę powiedzieć, że Cię nie cierpię za dar do tworzenia tak spójnych i ciekawych nagłówków, sygnatur czy szablonów. :<
    Zastanawiam się, skąd bierzesz inspiracje? Po prostu do Twojej głowy wpada pomysł, czy raczej dumasz, kombinujesz, etc?

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg! <3 Ten pierwszy nagłówek jest meega! Bardzo mi się podoba :) Ikony wszystkie są cudowne, a sygnatury również skradły moje serce, ale najbardziej chyba ta ostatnia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. o jeny jeny jaki cudny nowy główny *_* Nie mogę się napatrzec- a do tego Thinking Out Loud :3. Same świetne prace, serio nie wiem która mi się najbardziej podoba. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy główny jest naprawdę świetny! A jeśli chodzi o notkę: super grafika! Pierwszy i trzeci nagłówek oraz sygnaturki są najlepsze. Chociaż zabieg z negatywem na twarzy Lily jest nieco ryzykowny. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy