13 grudnia 2014

A long time ago in a galaxy far, far away


 (c) tumblr

Witam!
Co tam u was, jak przygotowania do świąt? Bo ja osobiście wcale, ale to wcale ich nie czuje, nawet jak puszczają świąteczne piosenki w radiu. Wcale się do nich nie przygotowuje, traktuje to jak dwutygodniowy urlop od szkoły i pracy. Ale mniejsza o to przechodzimy do spraw graficznych. Jak widać troszeczkę zaszalałam, aż 7 nagłówków i 5 sygnatur. Czyżby z moją weną, coraz lepiej? Wydaje mi się, że tak. Można zauważyć, motyw ze SW, tak jak mówiłam z owym "Miesiąc z..." wygrało właśnie Gwiezdne wojny, mam nadzieje, że prace przypadną wam do gustu.



NAGŁÓWKI

 
http://funkyimg.com/i/RHpX.jpg  http://funkyimg.com/i/RHpU.jpg 
 
http://funkyimg.com/i/RHpY.jpg  http://funkyimg.com/i/RHpV.jpg 

http://funkyimg.com/i/RHq1.png  http://funkyimg.com/i/RHpZ.jpg




SYGNATURY


 

 

 



 Przyjmę tylko jedno zamówienie, które ja wybiorę.

17 komentarzy:

  1. bardzo spodobał mi się ten ostatni zielony nagłówek :) ma w sobie dużo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, co tu dużo mówić. Piękne. Aż miło popatrzeć, jak ktoś robi takie cudeńka. Strasznie podoba mi się przedostatnia sygnatura. Jest naprawdę ładna - tajemnicza przy okazji też. A z nagłówków... łady jest ten drugi. Bardzo.
    Pozdrawiam. Martuś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heloł :) Pisałam to już, ale na piszę jeszcze raz - jejku jak ja kocham ten główny ♥
    A tak graficznie to trudno mi wybrac najlepszą pracę *_* Z nagłówków chyba ten z Tomem, Lily oraz ostatni - ten zielony. A z sygnaturek jest wybrac jeszcze ciężej dlatego też nie jestem wstanie odpowiedziec na to pytanie :P
    Wszystko jest cudne <3 Uwielbiam sposób w jaki używasz topazu - bardzo podkreśla piękno prac.
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :)
    Tak szczerze mówiąc, trafiłam tu po raz pierwszy i przyznam że już zachwycił mnie twój talent! :*
    Wszystkie prace są przecudne, ale moi faworyci to drugi nagłówek i druga sygnaturka. ;)

    Zaobserwowałam już bloga i czekam na kolejne notki! :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sygnatury powalają, w ogóle Twoje prace są naprawdę dobrze wykonywane! Ach, zazdroszczę talentu ;) Chciałabym więc zamówić u Ciebie szablon, a nóż mi się uda i je przyjmiesz, haha.

    Hasło: I Want You Back
    Adres bloga: http://katalog5sos.blogspot.com/
    Nick Zamawiającego: Yokita
    Opis z kim ma być owy szablon lub zdjęcie: Chciałabym, by na szablonie znalazł się cały zespół 5 Seconds Of Summer. Jest mi naprawdę obojętnie jakie zdjęcie/zdjęcia wybierzesz, byleby znalazł się na nich cały zespół.
    Kolorystyka, rozmiar nagłówka: Kolorystykę chciałabym bardziej stonowaną i spokojną. Jednocześnie nic czarnego i jakoś bardzo ciemnego. Jakiś błękit, brąz, a może zieleń? ;)
    Jesli chodzi o rozmiar nagłówka, to bardzo podoba mi się taki jaki widnieje tutaj na blogu. Może udałoby Ci się jakoś to skomponować? Jeśli nie, to ten punkt również jest mi obojętny.
    Układ: Lewo-kolumnowy, lub dwukolumnowy
    Kontakt: Twitter: @my_carrot, Mail: katalog5sos@op.pl
    Napis: Katalog 5 Seconds Of Summer

    To tyle, bardzo dziękuję i liczę, że przyjmiesz zamówienie ;)
    Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Link znajduje się w prawej kolumnie, gadżet 'Informacje' ;)

      Usuń
    2. Oczywiście, przyjmę zamówienie :D

      Usuń
    3. Naprawdę? Haha, żebyś widziała teraz mój uśmiech! Dziękuję bardzo! :D xx

      Usuń
  6. Hej, hej! Piąty nagłówek podbił moje serce. Ustawienie modelki jest po prostu perfekcyjne, no i stocki *.*
    Jak patrzę na ostatni nagłówek to marzę o wiośnie <3. Tyle zieleni i w ogóle! Aż się ciepło robi, jak na niego patrzę:p.
    Dwie ostatnie sygnaturki najlepsze.
    Szablon z Lokim był powalający, ale ten też ma w sobie to "coś" <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra, zobaczymy czy spodoba Ci się moje zamówienie i czy ewentualnie znajdziesz trochę czasu:)

    I want you back
    http://fall-cth.blogspot.com/
    Curly Angel
    Linki do zdjęć:
    (1) http://static.squarespace.com/static/5281304be4b0c0e9b158b709/5282dabee4b06dd1d2169456/5282dae0e4b0dbca22e8b2a8/1384307428808/Lindsay_303.jpg?format=1000w
    (2) http://www4.pictures.zimbio.com/gi/5+Seconds+Summer+Visits+Elvis+Duran+Z100+Morning+fAIDrRcbOPNx.jpg
    Kolorystyka, rozmiar nagłówka: Zależy mi na ciepłych kolorach jesieni: żółcienie, pomarańcze i brązy. Rozmiar nagłówka min. 700x500, ale nie większy niż 1000x1400, coś między tym, na co masz ochotę:) Co do zdjęć na nagłówku, jakby to z chłopakiem mogło być gdzieś jakby na drugim planie, a dziewczyny na pierwszym. Jakieś jesiennie stocki tj. liście itp.
    Układ: Czy układ otwarty czy zamknięty to pozostawiam Tobie, co będziesz miała ochotę zrobić:) Chciałabym tylko, aby były dwie kolumny. Mogłoby być ciekawie gdyby obydwie kolumny były po lewej stronie, ale na różnej wysokości, ale Ty się znasz i jeśli wyglądałoby to kiepsko to zrobisz jak uważasz. Mi na pewno się spodoba:)
    Kontakt: pejszon@gmail.com
    Napis na nagłówku: The future is your choice

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zamówienia, więc przyjmuję :3 //Evelyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję:) Już któryś raz mogę na Ciebie liczyć x

      Usuń
  9. Widzę kilka ciekawych szablonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy można spodziewać się kolejnej notki? ;) Wesołych Świąt! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj albo jutro. Dziękuje i nawzajem <3

      Usuń

Obserwatorzy