12 lutego 2015

Crazy

(c) Moje

♥ 4MINUTE - 미쳐 ♥

Witam was ponownie z miłą dawką nowych prac. Troszeczkę eksperymentowałam w programie, przez co stworzyłam takie prace, a nie inne. I bardzo mi się podobają. Inspirowałam się pracami Renfri z bloga Lunedolly (chyba się nie pogniewa :D) Chciałam też poinformować, że założyłam fanpage bloga {link} jeżeli chcecie szybciej dowiadywać się o nowych notkach, to warto polubić. W planach również mam założyć galerię, żeby wszystkie prace były w jednym miejscu, posegregowane. Ale nie przedłużając, przygotowałam 4 nagłówki, 4 sygnatury, plik psd i zamówiony szablon.


http://funkyimg.com/i/UasK.png  http://funkyimg.com/i/UasM.png
http://funkyimg.com/i/UasQ.png  http://funkyimg.com/i/UasS.png




http://youwakeup.deviantart.com/art/Psd-ALIEN-by-Evelyn-513461772?ga_submit_new=10%253A1423764883
{kliknij aby pobrać}


http://youwakeup.deviantart.com/art/Zamowienie-dla-Klaudi-513462060?ga_submit_new=10%253A1423764997
Szablon dla Klaudii

Jeżeli ma ktoś chęć zrobienia ze mną wspólnej pracy jestem zainteresowana.
Namiary na mnie znajdziecie w zakładce - KONTAKT :)

Edit: Zapomniałabym o najważniejszym - Przyjmę tylko jedno zamówienie. 
Jeśli coś pobierasz nie zapomnij o regulaminie ♥

28 komentarzy:

  1. A ja zacznę od krzyczenia że masz piękny nowy główny ♥ Kocham połączenie fioletu i czerwieni a u ciebie wygląda to znakomicie! Te kombinacje z pracami wyszly ci mistrzowsko. 1 i 2 praca najbardziej mnie urzekły.
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, też podoba mi się nowy główny, bardzo się starałam, ale widzę że nie starania nie poszły na marne. Naprawdę? To cieszę się bardzo <3

      Usuń
  2. Szablon bardzo mi się podoba, kolorystyka jest prześliczna. Dziękuję serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon Ci się podoba <3

      Usuń
    2. jest prześliczny tylko mam pytanko. czy komentarze dałoby się zrobić pod, a nie nad postem? no i czy zdjęcie Kylie mogłoby być inne? jeśli tak, to bardzo dziękuję, jeśli nie, to i tak jest cudowny :)

      Usuń
    3. Z komentarzami nie ma problemy. Ale z nagłówkiem, będzie ciężko ponieważ nie zapisałam pliku, abym mogła go edytować.

      Usuń
    4. W porządku, nie chcę robić Ci problemu, więc nagłówek może taki zostać. Jest okej, tylko to zdjęcie jest takie trochę, hmm mroczne? No nie wiem, jakoś tak tematycznie trochę odbiega od treści fanfiction, ale nie przeszkadza mi to jakoś bardzo :)

      Usuń
    5. Szczerze, dla mnie wcale nie wygląda na mroczne, ale ja to ja :D
      Niestety, nie udało mi się wyszukać innego, fajnego zdjęcia.

      Usuń
    6. może któreś z tych? http://www.teenvogue.com/images/fashion/summer-trends/2013-05/kendall-kylie-pacsun-04.jpg http://img005.lazygirls.info/people/kylie_jenner/kylie_jenner_photo_shoot_31aQrgog.sized.jpg

      Usuń
    7. Tak jak powiedziałam, musiałabym zrobić od nowa nagłówek, ponieważ nie zapisałam go w odpowiednim pliku bym mogła go edytować.

      Usuń
    8. Eh no trudno, niech zostanie tak, jak jest

      Usuń
  3. Zakochałam się w tym szablonie: http://youwakeup.deviantart.com/art/Szablon-wolny-Alien-505322635

    Coś pięknego. Zwłaszcza przy moim uwielbieniu dla Aliena <3
    Aż teraz będę kombinować byle tylko mieć gdzie sobie to cudo ustawić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cherry Bomb, pobrałam ten szablon. ;)

      Usuń
  4. pierwszy nagłówek i druga sygnaturka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miczingociorom, miczingociorom, miczingociorom, miczingociorom, takaczitakaczimiczia xD
    Uwielbiam "crazy"! <3 Świetne sygnatury, też zamierzałam coś stworzyć z tego teledysku :>
    Panią z pierwszego nagłówka kojarzę z takena XD Wszystkie nagłówki są fajne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham ich nowej płyty na okrągło *-*
      Cieszę się, że Ci się podobają :D

      Usuń
  6. Czy to teken? :D Ojacie, moja gra z dzieciństwa! Zamówienie jest świetne! Wszystko w nim idealnie do siebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Tekken. Ha, moja również. Widzę, że wiele osób w nią grało. Fajnie, że ci się podoba :D

      Usuń
  7. Odrabiam straty! Wybacz, że nie napisałam wcześniej, ale weszłam tylko na sekundkę! Wybacz! ;-;
    Z całej notki najbardziej podoba mi się szablon. Wyszedł Ci genialnie! Super układ, wygląd, a kolorystyka to już w ogóle! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciebie także złapał szał na Crazy?? Ja dzisiaj nie mogę się od tego uwolnić, a teledysk jest świetny. *.*
    Mi się twoje eksperymenty jak najbardziej podobają, a ich efekty jeszcze bardziej. ;D Nagłówki są piękne, ten pierwszy, różowy to mistrzostwo dla mnie. Po prostu się zakochałam.
    No i proszę, kolejny gif! Tak, tak , ja kocham tą piosenkę i chyba ty też ją lubisz. ;P
    W sumie to tak na koniec mogę powiedzieć, że notka udana i eksperymenty także. :D
    Pozdrawiam i skoro po moim komentarzu post nadszedł tak szybko, to kolejny także mógłby się już zjawić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznę od tego, że szablon główny powalił mnie na kolana :O Dosłownie, czerwień i fiolet, to dopiero coś :D
    Przygnała mnie tu potrzeba zamówienia szablonu i od razu chcę zaznaczyć, że blog na którego go potrzebuję jest jak na razie zamknięty dla czytelników. Ponieważ, zmieniłam jego adres i jakby robię renowację, dosłownie wszystkiego. Czy tak czy siak istnieje możliwość, że przyjmiesz zamówienie? c: Pozostaje jeszcze kwestia tego buttonu i linku, kurczę. Możesz mieć pewność, że go wstawię, tak jak wciąż widnieje on na Katalogu 5SOS (na który wykonałaś szablon, za który dziękuję ponownie ♥). Ach, mam wrażenie, że się już plączę w pisaniu tego, haha :D Nie ukrywam, że zależy mi na tym zamówieniu. Cóż...
    Złożę je tak czy siak, jeśli pozwolisz:
    I Want You Back.
    Adres bloga: http://crazed-zaynmalik.blogspot.com/
    Nick: Yokita
    Linki do zdjęć: na szblonie chciałam Chloe Moretz oraz Zayna Malika. Lub samego Zayna, jak ci wygodniej.
    Chloe:
    1. http://tiviseries.mobi/wp-content/uploads/chloe-moretz-photos-1.jpg
    2. http://images6.fanpop.com/image/photos/37600000/Chloe-Moretz-wallpaper-chloe-moretz-37601003-1920-1080.jpg

    Zayn:
    1. https://rosepetalrebel.files.wordpress.com/2014/01/tumblr_myiqejqasc1rgxudyo2_5001.jpg
    2. http://37.media.tumblr.com/tumblr_mckmqgrjRN1qc8gt0o1_500.jpg
    3. http://i43.tinypic.com/1z647cy.jpg
    4.

    Wiem, że (zgodnie z tym co napisałaś w regulaminie) nie masz czasu na wyszukiwanie zdjęć.Podałam tutaj przykładowe, nie jestem w tym dobra, haha :/ Jeśli podane zdjęcia Chloe i Zayna nie za bardzo by ze sobą grały, to "poproszę" tylko z Zaynem :)
    Kolorystyka: Cóż, ogółem opowiadanie nie jest żadnym kryminałem, jednak chciałabym by została utrzymana w ciemnych odcieniach kolorów. Jednak broń Boże czarno białe. Podoba mi się (haha, ciekawe czemu *rusza brwiami*) połączenie fioletu z czerwienią. Również może coś w ciemnym brązie lub czarno niebieskie?
    Układ: Trój-kolumnowy; żeby kolumny były po prawej i lewej stronie posta, lub dwukolumnowy; by kolumna była lewej stronie posta. W tym drugim wypadku, fajnie by było gdyby nagłówek znalazł się po prawej stronie bloga. Hmm... mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi haha xD
    Kontakt: twitter: @my_carrot lub mail: yokita@op.pl
    Napis: Chciałabym by jako główny napis znajdowało się słowo "Crazed". A gdyby udało ci się dodać jeszcze jakby cytat "You drive me crazy" byłoby cudnie.

    Tak więc, jak wspomniałam na początku, mam nadzieję, że to zamówienie się kwalifikuje. Kurczę, naprawdę mam nadzieję, haha :D Jeśli jednak się nie kwalifikuje, a mogę coś zrobić, to podsuń mi myśl, lub cokolwiek... Kocham Twoje prace i jakoś tak mi głupio z myślą, że ktoś inny miałby wykonywać ten szablon ;/
    Cóż, pozdrawiam i czekam na jakikolwiek odzew z Twojej strony! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawszę można nagiąć zasady, więc nie ma żadnego problemu. Przyjmę zamówienie i z miłą chęcią go zrobię :D
      A zdjęcia są idealne więc myślę, że zrobię Chloe i Zaynem :)

      Usuń
    2. O rany! Naprawdę?! :D Gdybyś mnie teraz widziała! Haha, omal nie połamałam nóg, ale co tam :D Straszliwie się ciesze i straszliwie dziękuję!
      A co do zdjęć, to jestem zaskoczona :O xx

      Usuń
    3. Naprawdę nie ma za co :D

      Usuń
  10. Bardzo fajne prace, szczególnie sygnatury, ale najbardziej to chyba spodobało mi się zamówienie ^^
    Swoją drogą genialny główny! Dawno tu jest? :D Nie pamiętam go, więc jakiś nowy chyba :D
    Nie pamiętam, czym mówiłam, ale dodałam niedawno blog do linków na watch-meburn i będę częściej wpadać ^^ Już się mnie nie pozbędziecie, huehuehue
    Pozdrawiam cieplutko! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek jest naprawdę śliczny, dlatego pozwolę sobie go pobrać. c:
    http://funkyimg.com/i/Sf1M.png
    I na koniec, jedna z moich ulubionych piosenek - Cherry Bomb.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy