10 lutego 2015

One moment in time

(c)tumblr

 Na wstępie, chciałabym przeprosić za moją nie obecność. Powodem były praktyki. Musiałam chodzić, przez jeden tydzień, a co się z tym wiąże zmęczenie i niechęć do czegokolwiek, a zwłaszcza do robienia grafiki. Ale spokojnie, mam już czas i mam nadzieje, że w tym tygodniu pojawi się jeszcze jedna notka. Przygotowałam dla was 4 nagłówki, 3 sygnatury i 3 zamówione szablony. Mam nadzieje, że wam się spodobają. Pozdrawiam :D


http://funkyimg.com/i/U6Yd.png  http://funkyimg.com/i/U6Yf.png 

http://funkyimg.com/i/U6Yk.png  http://funkyimg.com/i/U6Yh.png



  



http://youwakeup.deviantart.com/art/Zamowienie-dla-Rozalinda-512891608?ga_submit_new=10%253A1423521631 http://youwakeup.deviantart.com/art/Zamowienie-dla-Patricia-512890287?ga_submit_new=10%253A1423517925&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1
http://youwakeup.deviantart.com/art/Zamowienie-dla-Malffu-512889906?ga_submit_new=10%253A1423517783


 Pod tą notką przyjmę tylko JEDNO zamówienie :)  

15 komentarzy:

  1. Przecudowne nagłówki! Zakochałam się w tym z Lily <3 Kolorystyka i tło świetnie dobrane <3
    Co do sygnatur: Jest mój kochany Tom, ale najbardziej podoba mi się druga. W szczególności kolorystyka *O*
    Szablony: Sdghji *O* Szablon z moim ukochanym idolem Michaelem *przypadek? mam na sobie bluzkę z nim. XD* jest genialny, a w drugiej kolejności ten z Lily i Calumem <3 Cuda! <3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że może pojawi się więcej prac z Michaelem w roli głównej, ale nie wiem czy to dobry pomysł. Pękam ze szczęścia, że prace Ci się podobają :D

      Usuń
  2. Ahh fajnie, ze już jesteś :)
    Cudowne prace :) moi faworyci, to pierwsze dwa nagłówki, pierwsze dwie sygnatury i pierwszy szablon :D heh
    Pozdrawiam i zapraszamd o nowo powstałej Biblioteki Grafiki
    http://biblioteka-grafiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wejść, ale blog jest zablokowany :c
      Ale tak, już jestem i cieszę się, że prace ci się podobają :D

      Usuń
  3. Cudo nad cudami! Wspaniały szablon! Jestem zachwycona! Reszta też piękna :D
    Kiedyś pewnie jeszcze wpadnę ;)
    Dziękuję i nie szkodzi, że tak długo. Rozumiem. Praktyki straszna rzecz :/
    Już pobieram u wstawiam na bloga. Cherry Bomb.
    Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twoje posty zawsze opłaca się czkac ♥ To nie możliwe żebyś nas zawiodła! Więc - o matko o matko te nagłówki! Czy mogą byc one piękniejsze? To chyba niemożliwe. Pierwszy - ma cudne kolory i genialny pomysł na pracę sam w sobie, bardzo mnie zachwycił. Drugi - Bruno Mars ! I tym samym od razu uwielbiam ten nagłówkek! Trzeci - to jest jedna z Twoich najpiękniejszych prac, nie wiem dlaczego ale jest w niej coś niebanalnego i pięknego. Sygnatury ach te sygnatury - są piękne zarówno jesli chodzi o kolory jak i wykonanie, no i na 3 jest Tom ♥ Szablony jak zwykle idealne!
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, a myślałam że właśnie was zawiodłam, bo tyle czasu nic nie dodawałam. Ale cieszę się, że prace się podobają bo naprawdę się staram :D

      Usuń
  5. Ojeju!
    Szablon jest przewspaniały! Naprawdę, bardzo dziękuję! Lepszego nie dostałabym nigdzie indziej. Jestem bardzo, baardzo wdzięczna. Serio, cudny jest.
    Warto było czekać! Już zaraz go pobieram i wstawiam na bloga.
    Jeszcze raz, bardzo dziękuję! Jest przewspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie, Malffu.

    OdpowiedzUsuń
  6. - I Want You Back
    - hearts-upon-our-sleeve.blogspot.com
    - Klaudia
    - Luke Hemmings i Kylie Jenner
    - kolorystyka dowolna, byłe by jasna, rozmiar 1400 x 1000
    - układ dwukolumnowy
    - gg: 53652781
    - "I admit I'm a bit of fool playing by their rules"

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne kompozycje, miłe kolory i ciekawe układy graficzne - aż chcę się patrzeć. Druga sygnatura bajeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja już ci mówiłam, że robisz świetną grafikę?? Twoje nagłówki, sygnatury... wszystko jest cudowne. *.* Post bardzo udany, a ja czekam na więcej. ;)
    Weny!
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś tu chyba dawno nie wpadał i tym ktosiem byłam ja!
    Cudowny szablon główny, cudowne wszelkie inne grafiki. Masz talent! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy