5 stycznia 2016

Lightsaber

 

Witajcie!
Nawet nie wiem od czego zacząć. Nie będę zaczynać przeprosinami i jak mi jest żal, że nie dawałam znaku życia przez cztery miesiące, mogę jedynie usprawiedliwić się tym, że znalazłam prace i już nie mam tyle czasu na siedzenie przed komputerem co kiedyś. Zresztą komu chce się robić cokolwiek w Photoshopie o ośmiu godzinach pracy, a nie wspomnę o innych obowiązkach. Aczkolwiek nie straciłam ochoty robienia grafiki, nic z tych rzeczy. Od czasu do czasu włączałam program i starałam się coś "spłodzić" no i coś wyszło. Niektórzy mogli zobaczyć moje prace na DA, ale zrobiłam kilka dodatkowych byście mieli jeszcze coś do skomentowania.

A teraz schodząc z tematu. Jak minęły wam święta oraz Sylwester? Ja Nowy Rok powitałam chorobą, ale co się dziwić to było nieuniknione. Jednak Sylwestra spędziłam u przyjaciółki, było jak zawszę świetnie.
   Byłam na premierze nowej części Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy, jakie były moje wrażenia? Nienasycona, wychodząc z kina byłam tak podekscytowana, że z wrażenia aż przyjechałam do domu z bolącą głową :D Film był świetny, tak jak się spodziewałam. Nie zawiodłam się pod żadnym względem. Jedynie co to czekać następny rok, albo dwa na nową część, ponieważ jestem nie nasycona przygód naszych bohaterów.

Jeśli chodzi o grafikę przygotowałam, dla was aż siedem blendów, z czego jeden to taki mały eksperyment, cztery sygnatury, dwa bannery. W propozycjach jedna dziewczyna poprosiła mnie abym zrobiła więcej prac z Michaelem Jacksonem, więc spełniłam jej prośbę, mam nadzieje że podołałam oczekiwaniom. No nic, nie przedłużając zapraszam was do oglądania.


http://funkyimg.com/i/2693n.jpg http://funkyimg.com/i/2693p.jpg
http://funkyimg.com/i/2693o.jpg http://funkyimg.com/i/2693q.jpg
http://funkyimg.com/i/2693t.jpg http://funkyimg.com/i/2693u.jpg
http://funkyimg.com/i/2693v.jpg http://funkyimg.com/i/2693x.jpg

 
 
 


 
 




13 komentarzy:

  1. Hejka! Sylwestra spędziłam w domu. Sama oglądając PLL. A co do 'Gwiezdnych Wojen' to u mnie trąbią o tym cały czas. I już nawet miałam jechać, ale choroba mi wypadła i musiałam zostać w domu. Nienawidzę być chora. A co do prac to jestem podekscytowana i nie mogę się na nie napatrzeć. Z blendów najbardziej spodobał mi się czwarty i ostatni. Mają w sobie coś takiego ciekawego. Co przyciąga mój wzrok. Jeśli chodzi o sygnatury to urzekła mnie ta z Michaelem Jacksonem:) Słodka jest. Składam ci pokłony za bannery. Są mega. Pierwszy ma świetne kolorki i ciekawie rozmieściłaś modelkę, a w drugim zaś spodobał mi się napis.
    Pozdrawiam cieplutko, życzę weny i zapraszam do siebie:)
    Dreidre;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym, Świetny główny! :D

      Usuń
  2. W koncu się doczekałam!
    No cóż ja też Sylwestra spędziłam u przyjaciółki a skończyłam go chorobą. Niestety.
    Zacznę od głównego szablonu który mega mi się podoba! Jeśli chodzi o blendy każdy ma w sobie coś na czym można długo zawiesić oko jednak moje serce skradł ostatni! Kolorystyka kompozycja wszystko mnie w nim urzekło. Bardzo podoba mi się połączenie różu z odcieniami szarośći. Świetnie to ze sobą komponuje. Co do sygnatur tutaj miałam problem żeby wybrać tą która mi podoba się najbardziej, ale chyba jestem fanką prac gdzie odcienie szarości są połączone z odcieniami innego koloru dlatego zdecydowałam że najbardziej urzekła mnie trzecia. Bannery oba są cudowne, chciałabym umieć je wykonywać w tak niesamowity sposób.
    Życze powodzenia w pracy i abyś częściej tutaj wpadała:*
    Pozdrawiam ciepło, kotxox z [Soul-Graphic] :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace! Jestem niezmiernie wdzięczna za wykonanie ich. Są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeju, jakie cuda *-*
    Oby więcej takich! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Główny jest tak śliczny *O*
    Zakochałam się w pracy ze Star Warsów - jestem ogromną fanką <3
    Dodatkowo nagłówki z moim najukochańszym Normanem *O* PRZEPIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cieszę się, że wróciłaś! Czytając o Twoich uczuciach podczas premiery Gwiezdnych Wojen stwierdziłam, że może ja w końcu zbiorę się i oglądnę całą serię, haha! :D Zawsze chciałam, nigdy jednak nie byłam do końca przekonana.
    Jeśli chodzi o grafikę, to oczywiście szablon główny powala. Oglądając Twoje prace w notce stwierdziłam, że jesteś moją ulubioną autorką graficzną na Blogspocie, naprawdę.
    No i DARYL/NORMAN, moja miłość >>> Tak bardzo cieszę się, że pojawiły się z nim prace! Dosłownie widząc je wydałam z siebie tak dziwny dźwięk, że zadziwiłam samą siebie.
    Tak więc prace z nim to zdecydowanie moje faworyty.
    Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę ze swojego talentu, bo jest on naprawdę duży. Życzę Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, robieniu tak cudownych grafik i pozdrawiam! x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia sygnaturka= MISTRZOSTWO!
    Weny życzę i czekam z niecierpliwością na kolejną notkę!!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowo otwarty spis graficzny! Gdzie czeka na zgłaszających niespodzianka!
    http://grafika-na-widelcu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze dwa nagłówki= ŻYCIE *-*
    Uwiodła mnie też trzecia sygna!
    Pozdrawiam ;*
    [/Ingulaine]

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog został przyjęty do spisu.
    Grafika na widelcu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni nagłówek jest niesamowity! Uwielbiam szary kolor! Tym bardziej, kiedy jest połączony z takim cudownym odcieniem różu, a modelką jest Emma *;*

    Z sygnaturek zdecydowanie moim faworytem jest pierwsza. Ten napis, taki prosty, zwyczajny, a jednak nadaje tej "magii" całej pracy. Wielkie brawa! <3

    Też mam zamiar obejrzeć całą serię Gwiezdnych Wojen, ale jakoś nie mogę się za to zabrać XD

    Życzę weny i czasu, zdecydowanie czasu!
    S. x

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Zaprosiłaś mnie tu więc przybyłam! ;*

    Jestem po prostu oczarowana Twoimi pracami! Też kiedyś chciałabym tworzyć takie piękne prace. Zdecydowanie moje serce skradł ostatni nagłówek! Bardzo lubię Emmę i jeszcze ten różowy i żółty kolor są wplecione w pracę w taki sposób, że nagłówek staje się jeszcze bardziej wyjątkowy.

    Pozdrawiam i życzę dużo weny! xx.
    /graphic-danni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czwarty nagłówek to MISTRZOSTWO! Kurcze, no nie wiem, jak to zrobiłaś, bo ja nie cierpię czarno-białych prac. XD Z nagłówków właśnie on najbardziej mnie urzekł, ale reszta jest bardzo ładna. ^^
    Co do sygnaturek, powiem ogólnie, bo wszystkie są boskie i nie mogę się napatrzeć! :)
    A bannery to chyba najlepsze prace z całej notki, są całkowicie bezbłędne! ♥
    Ściskam cieplutko!
    Alessa (graphics-temptation)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy