22 marca 2016

Color Of Your Life

(c) xChaoticPhoenix - DA

Witajcie.
Kurczę, nie cierpię pisać takich postów, no ale niestety kiedyś to musiało nadejść. Postanawiam zawiesić bloga. Na jak długo? Nie wiem, dwa tygodnie, miesiąc, rok. To zależy. Jaki powód zawieszenia? Nie, nie straciłam chęci do tworzenia grafiki, powód jest widoczny gołym okiem. Brak aktywności ze strony czytelników, ale też z mojej strony. Nie często pojawiały się posty na blogu, co też można zauważyć. Jednak starałam się jak mogę pogodzić obowiązki z przyjemnością, niestety to pierwsze wygrało. Ale nie martwcie się, jeszcze się ze mną pomęczycie :D

   Częściej pojawiam się na Sosowej, czy też na Graphic Poison (Chodź tu też bardzo mało się udzielam, ale postanowiłam to zmienić. Planuję w święta dodać jakiś szablon i mała prośba, podajcie w komentarzach swoje propozycje, z kim chcielibyście zobaczyć szablon, to naprawdę ułatwi mi sprawę) 

(c) Razeeta - DA

Bloga nie zamykam, zostaje otwarty jakby ktoś chciał pobrać jakieś materiały. Jednakże pamiętajcie, że przed pobraniem czegokolwiek macie obowiązek przeczytać regulamin. Także, nie mówię wam do widzenia, a raczej do zobaczenia. Trzymajcie się ciepło ♥


3 komentarze:

  1. Przez ciebie teraz smutam i to soł macz :<
    Jednakże... rozumiem twoje powody.
    Wracaj tutaj szybciutko ♥
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :C
    Ja tam lubię tu do ciebie wpadać i oglądać wszystkie te cuda, które tworzysz. Fakt, może trochę zaniedbałam komentowanie, ale to niestety już przez moje lenistwo :C No nic, mam nadzieję, że wrócisz już niedługo i będziesz znowu zachwycała swoimi cudami ♥
    Pozdrawiam, Erenae :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu błądzę tu i tam. I oczywiście zabłądziłam w końcu na twojego bloga. Widzę, że zawieszony, a szkoda. Ale podziwiam twoje prace na graphicpoison. Klasa! Zresztą, znalazłam tutaj jedne z dwóch ukochanych motywów, tfu, czy jakkolwiek to nazwać. Jest dużo Normana i Vendetta! A dla mnie to szczęście, dużo szczęścia... Zwłaszcza, jak jest Reedus.
    Ach, że wcześniej na Ciebie nie wpadłam jak potrzebowałam szablonu do ff z Normanem. Huh.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy