9 sierpnia 2016

Drugie urodziny

Witajcie!
Nie wiem czy ktoś wie, ale cztery dni temu, były drugie urodziny bloga. Już drugie, jak ten czas leci, rok temu zapraszałam was na pierwsze, a już piszę notkę z okazji drugich. Czemu tak późno? Obowiązki. Nie wszyscy mają niestety wakacje. W tym i ja. Pracuje i nie mam czasu zrobić głupiego nagłówka, a co dopiero szablonu. Mam nadzieje, że każdy potrafi to zrozumieć, bo od jakiegoś czasu nie za bardzo.

(c) lovethispic

Niestety ale nie przygotowałam żadnych prac. Ale czy urodzinowy post musi zawierać grafikę? Nie zawszę. Jednak nie myślcie, że nie mam dla was niespodzianki, ona się tworzy, ale mam nadzieje że wam się spodoba. Nie będę jej tutaj wrzucać, dodam ją na DA, aby każdy mógł mieć. Nie będzie zabezpieczona hasłem, więc nie będziecie musieli dawać swoich e-maili. To taka forma podziękowania, dla tych co mnie odwiedzają i nadal we mnie wierzą. To dla mnie dużo znaczy. Nie odzywam się, a wy nadal komentujecie i obserwujecie. Dziękuje i kocham was za to <3 

A teraz przejdźmy do tych mniej weselszych wiadomości - Zawieszam bloga, na czas nieokreślony. Nie mogę patrzeć, na bloga który umiera. Nie odchodzę, jednak nie chcę dawać ludziom nadziei, że coś się tutaj w najbliższym czasie pojawi. To chyba tyle. 

Za to możecie spotkać mnie na Graphic Poison, gdzie robię szablony, na Szablono-Sfera - mam urlop, ale jak uporządkuje swoje życie, to na pewno się odezwę. Na pewno jakieś prace będą pojawiać się na moim DA, więc wpadajcie, śmiało. 
To tyle, dziękuje jeszcze raz że jesteście. Kocham was ♥ 

(c) giphy

7 komentarzy:

  1. Wow, gratulacje! Szybko ten czas minął. ♥ Pozostaje i życzyć jeszcze więcej tego typu jubileuszy, wytrwałości, weny i czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow 2 lata to dużo,gratuluję. <3
    To nic, że nie ma grafiki, nie musi zawsze być,tu miałaś rację. Wracaj szybko na bloga. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat z okazji 2 urodzin bloga, abyś miała jeszcze okazje napisać takiego posta!
    No i dużo weny graficznej życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji tych dwóch latek! Życzę Ci wszystkiego najlepszego, Evelyn! Jesteś bardzo utalentowana i mam nadzieję, że będziesz publikować swoje prace, na tym blogu, jeszcze długi czas!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został dodany do spisu. c:

    Rosalie, Graficzne Królestwo

    OdpowiedzUsuń
  6. Również dodaję do swojego spisu, blog warty uwagi, dużo ciekawych projektów, pozazdrościć ;) Pozdrawiam i mam nadzieję, że wyrównam Twój poziom ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy