20 listopada 2016

Let me Hear



Witajcie!
Po znowu bardzo długiej przerwie. Nie wiem, czy postanowiłam wrócić na stałe, bo jeśli znowu zostawię was na trzy miesiące, to będzie to bez sensu. Bardzo bym chciała dodawać notki częściej, ale praca niestety na to nie pozwala. Na razie nic nie obiecuje. 
   Zamknęłam Purpurową Grafikę, niestety nie wyszło. Kolejny blog sprawił, za dużą presję, tak mi się wydaje. Ale został mi jeszcze jeden pomysł odnośnie tego, aby tutaj kogoś zatrudnić. Wiem powiecie, że to jest moje, ale czemu nie spróbować? Nie wyszło z osobnym blogiem to mam cichą nadzieje, że wyjdzie tutaj przynajmniej, blog nie będzie umierał w męczarniach. Więc, publikowaniu tej notki, zrobię zakładkę z Naborem. Wszystkie informacje będziecie mieć tam. Nie bójcie się, każde zgłoszenie będzie rozpatrzone. Ja nie gryzę :)
   Od II urodzin bloga minęło trzy miesiące, wiem że niczym was nie zaskoczyłam. Jednak paczka nadal się tworzy, nie chcę wam dać byle czego, zdradzę tylko że będzie sporo plików graficznych, więc będzie się mogli czegoś nauczyć. Dzisiaj przygotowałam dla was 6 nagłówków, 6 sygnatur i jedną paczkę z teksturami. 
No to chyba tyle, a właśnie osoby, które wcześniej zamawiały u mnie jakieś szablony proszone są o kontakt, czy nadal chcą szablony, czy też nie. W tej notce przyjmę tylko jedno. Pozdrawiam <3

http://funkyimg.com/i/2jUZF.png http://funkyimg.com/i/2jUZG.png
http://funkyimg.com/i/2jUZH.png http://funkyimg.com/i/2jUZJ.png
http://funkyimg.com/i/2jUZK.png http://funkyimg.com/i/2jUZL.png
                         ^Współpraca z Chingyu^

 
 
 
 
 


http://youwakeup.deviantart.com/art/4-Textures-by-Evelyn-Lie-639351618

12 komentarzy:

  1. Czeeść :) Fajnie zobaczyć cię z powrotem z tak wspaniałą grafiką. Bardzo spodobał mi się nagłówek z Kitem. Kolorki są w nim cudne i cały układ przypadł mi do gustu. Z sygnaturek spodobały mi się dwie - z Keirą, bo uwielbiam zdjęcia z tej sesji. I z Bradem, bo kocham kolorki w tej pracy :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!
    Scar - scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka wspaniała! :D
    Jestem zakochana w Twoich pracach, ale tekstury skradły moje serce! :)
    Może wypowiem się o każdej z pracy? :D
    Nagłówki:
    #1 - Bardzo podoba mi się ta kolorystyka! Im bardziej patrzy się na ten nagłówek, tym więcej rzeczy oraz szczegółów się zauważa, przez co staje się on bardzo ciekawy :) Uwielbiam również główną, dużą czcionkę, idealnie dopełnia całą pracę!

    #2 - Ach, Kit Harington który tak na mnie patrzy to po prostu moja religia *_* Perfekcyjnego modela dobrałaś do tego nagłówka :D Praca jest bardzo spójna, a wzrok przyciąga serialowy Jon Snow, bo w porównaniu do poprzedniego nagłówka wzrok przyciągały stocki.

    #3 - Zwykle nie jestem fanką prac z Azjatami, ale ta praca jest bardzo fajna :) Mam podobne zdanie co do poprzedniego nagłówka.

    #4 - Moje serce skradła ta duża czcionka, która świetnie zgrywa się z tym dymem/teksturą poziomą, zupełnie jakby się chciało odlecieć, haha. Ubóstwiam kolory!

    #5 - Nie jestem wielką fanką tej pracy, głównie przez te kolory, ale bardzo fajny motyw tych zdjęć modela!

    #6 - Praca byłaby bardzo fajna, ale ta dziewczyna mnie przeraża.. Zupełnie jak Mona Lisa, nieważne gdzie staniesz, a ona i tak będzie się na Ciebie patrzeć. Jednak jeżeli pominie się tę dziewczynę, to świetny nagłówek :)

    Sygnatury:
    Każda z nich przypadła mi do gustu, ale nr. 3 całkowicie skradła moje serce! Uwielbiam czarno-biały z czerwonym, a do tego stocki oraz postawa modela idealnie się komponują! :)

    Co do teksturek, to odebrały mi mowę! Uwielbiam je! :D

    Pozdrawiam mocno! <3
    Simple
    land-of-grafic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi i piąty blend oraz druga sygnaturka <3
    Reszta też bardzo fajna, ale to moi faworyci.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ^^
    Pierwszy blend bardzo mnie oczarował! Naprawdę, ma w sobie coś, co przyciąga wzrok. Trzeci jest taki... magnetyczny :3 Napis zrobiony idealnie. A ostatni jest prześliczny, taki inny ^^ Sygnaturki są zabójcze, jednak trzecia to mój faworyt ♥

    Ściskam i zapraszam do siebie!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, jakie epickie blendy! Są tak świetne, że nie jestem nawet w stanie wybrać jednego ulubionego. Po prostu każdy z nich ma w sobie czystą fantazję i piękno. Mam nadzieję, że masz jeszcze więcej takich artystycznych wizualizacji w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia grafika bardzo przypadła mi do gustu. Ustawiłem ją sobie jako tapetę na komputerze. Gratuluję świetnie wykonanej pracy i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatni obrazek jest świetny. Lubię motywy niezdecydowanych, zagubionych kobiet. Nie wiem dokładnie czemu, ale tak jest i moim zdanie taki obraz wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie - ile się uczy czegoś takiego? Wydaje mi się, że ten poziom nie jest aż tak daleko od zawodowstwa. Wygląda to naprawdę profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafiki ogólnie uczyłam się 3 lata z przerwami, ale nadal ciągle się uczę. Dziękuje niezmiernie :)

      Usuń
  9. Widać te trzy lata doświadczenia ;) Fajne jest to, że robisz to, co lubisz najbardziej, jest to naprawdę inspirujące dla innych, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pracy widać, że włożyłaś w nie dużo serca. Widać doskonałą precyzję. Wiesz co robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon wykonany przez Evelyn | Menu - Prettysmilex